Hier vindt u de meest gestelde vragen over Miniclub. Als u moeilijke kwesties tegenkomt voorafgaand of tijdens het spel, kunt u meestal hieronder het antwoord op uw vraag vinden. Wanneer het uw antwoord er niet tussenstaat, kunt u altijd uw vraag mailen naar:info@miniclub.nl


Ik kan het spel 'Miniclub' niet openen. Wat moet ik doen?
Hoe kan ik lid worden?
Is Miniclub veilig voor mijn kind?
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Hoe kan ik mijn abonnement ontbinden?
Hoe werkt de verlenging van het abonnement?
Moeten we gebruik maken van een speciale browser om Miniclub te spelen?
Kan ik ongewenste reclame verwachten?
Wat heb ik aan het ouder gedeelte op de site?
Ik heb problemen of vragen over Miniklub. Met wie moet ik contact opnemen?



Ik kan het spel 'Miniclub' niet openen. Wat moet ik doen?

Allereerst moet u kijken of uw browser geupdate is naar de laatste versie. Miniclub is ontwikkeld in Flash en heeft Flash Player 10 nodig om goed te werken. Als Flash player nog niet geinstalleerd is in uw browser, kunt u de laatste versie hier gratis downloaden: http://get.adobe.com/flashplayer/. Wanneer u de nieuwe versie geĆÆnstalleerd heeft moet u uw browser eerst sluiten en opnieuw opstarten voordat de nieuwe versie activeert.

Hoe kan ik lid worden?

Ga naar de Lidmaatschapspagina en volg de instructies. Allereerst vult u het registratieformulier volledig in. Dit verzendt u, waarna u een e-mail ontvangt met de link om uw lidmaatschap te activeren. Het is noodzakelijk om uw lidmaatschap eerst te activeren via deze e-mail voordat u kunt inloggen.

Is Miniclub veilig voor mijn kind?

Ja, volledig. We hanteren een hoge beveiliging voor uw kind in Miniclub. Niemand heeft de mogelijkheid om met uw kind in contact te komen via onze website.

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Indien u uw wachtwoord kwijt of vergeten bent, of als u een nieuw wachtwoord wenst aan te maken, dan bezoekt u deze pagina: Wachtwoord wijzigen

Hoe kan ik mijn abonnement ontbinden?

U kunt uw abonnement op ieder gewenst moment ontbinden. Wanneer u uw abonnement binnen de eerste 7 werkdagen stopzet dan worden er, indien u met credit card heeft betaald, geen abonnementskosten in rekening gebracht. Heeft u het abonnement afgesloten middels een IDEAL betaling en u zegt binnen de eerste 7 werkdagen uw abonnement op, dan wordt het volledige bedrag teruggestort.

Ontbindt u uw abonnement na 7 werkdagen dan betaalt u enkel de abonnementskosten over de door u gekozen abonnementsperiode en kunt u gebruik blijven maken van Miniclub gedurende de gehele resterende looptijd van het afgesloten abonnement. U kunt via de persoonlijke ouderomgeving uw account verwijderen of uw abonnement en automatische betaling stopzetten. Log daar in met uw login en wachtwoord. Klik hier om naar de ouderomgeving te gaan.

Zet u de automatische betaling niet stop en of verwijderd u uw abonnement niet dan wordt er aan het einde van de looptijd van de abonnementsperiode opnieuw abonnementsgeld in rekening gebracht.

Hoe werkt de verlenging van mijn abonnement?

Als u een maandabonnement hebt genomen dan wordt dit stilzwijgend verlengd tenzij u het op tijd hebt ontbonden. Indien u een half jaar abonnement hebt genomen dan krijgt u 1 maand voordat het half jaar verloopt van ons een mail met het verzoek om het abonnement te verlengen met een half jaar. Als u dit niet op tijd doet, wordt abonnement stilzwijgend verlengd als een abonnement voor de periode van 1 maand.

Moeten we gebruik maken van een speciale browser om Miniclub te spelen?

Nee. Miniclub wordt ondersteunt door alle standaard browsers. Het is wel belangrijk dat u de laatste versie van uw browser gebruikt. Gebruikt u bijvoorbeeld Internet Explorer 6.x? Dan is het slim om deze te updaten naar een recentere versie als 9.x. Omdat Miniclub in Flash ontwikkeld is, is het wel noodzakelijk dat de door u gebruikte browser de Flash player heeft. Hier kunt u de laatste versie van Flash Player gratis downloaden: http://get.adobe.com/flashplayer/ Zie voor meer informatie over de systeemvereisten deze pagina: Syteeemvereisten

Kan het ongewenste reclame verwachten?

Nee. Miniclub zal nooit ongewenste reclame sturen of uw email adres delen met commerciƫle partijen. Als lid van Miniclub ontvangt u wel regelmatig e-mail berichten van ons met daarin het ouderrapport over de ontwikkelingen van uw kind binnen Miniclub. Deze dienst is gratis en u kunt zich desgewenst afmelden hiervoor via het oudergedeelte op deze site.

Wat heb ik aan het ouder gedeelte op de site?

In het oudergedeelte kunt u uw account instellen, wachtwoord wijzigen, uw abonnement verlengen of stopzetten. U kunt hier ook de ouderrapporten die wij per email toesturen stopzetten.

Ik heb problemen of vragen over Miniclub. Met wie moet ik contact opnemen?

Indien u antwoorden zoekt op vragen dan kunt u zich wenden tot onze service medewerkers op info@miniclub.nl